10 lucruri nu-mi plac la tine...

Urechile mele lungi au captat un mesaj important din partea comunităţii de cartier a câinilor, forul nostru tutelar, care se ocupă mai ales de reglementarea lătratului, procedurile de împărţire a teritoriului şi alte chestii din astea. Prin urmare, ia aminte...

1. Nu e deloc frumos să dai vina pe mine atunci când tragi "vânturi".
2. Nu te mai enerva când latru sau urlu. Sunt câine.
3. Dacă mă scoţi la plimbare, lasă-mă să cercetez împrejurimile. Până la urmă, cine e beneficiarul plimbării ?
4. Nu-mi mai vântura mâncarea pe la nas, dacă n-ai de gând să-mi dai o bucăţică.
5. Nu-mi mai pune hăinuţe roz ! Acum ştii de ce-ţi rod lucrurile atunci când nu eşti acasă...
6. Nu mă mai amăgi că-mi arunci băţul... Ce să mă fac, ai păcălit un câine ! Asta înseamnă să te afli în vârful lanţului trofic ?
7. Dacă mă duci la veterinar să mă castrezi, nu te mira că nu-mi mai doresc să calc pe acolo.
8. De ce te deranjează că-ţi miros invitaţii la fund ? N-am învăţat încă să le strâng mâna...
9. Pulovere pentru câini ??? Tu n-ai observat că am blană ?!
10. Lasă dezgustul deoparte. Şi ce dacă mă ling acolo ? Eşti plin de gelozie !

1 comentarii:

Upanishada spunea...

haha ! un pupic pe botic pt Apollo the hound !